Thursday 5 July 2012

Khas utk wanita...

Salam... Hari mau cerita ttg aurat... Guys, ni pandangan aku je... Bagi aku la kan, wanita yang menutup aurat lagi comel n kiut.. btol x???
Comel kan bertudung??? *Gambar pinjam.. hehehe
So, kenapa masih ade yang tidak menutup aurat??? Persoalan demi persoalan... Ye la, aku ni bukan baik pon, tapi ingat mengingati satu kewajiban kan... Ade sesetengah orang kate even bertudung pun kalau perangai cam 'hareeemmm' buat ape... Bagi aku, bila menutup aurat, diorang lebih terjage akhlaknye... So, jagalah aurat korang... aku just menegur je...
Satu lagi, ade yang memakai aurat tapi till tak sepenuhnya... pelik aku ngan orang2 macam ni... ==' Pakai tudung tapi pakai lengan pendek... ape tuh!!! Hmmm... Kang aku tegur depan2 kang majok la, kate aku jahat la, ape la... XD
Ape tuh!!! Ape nk jadi la hai... Buat malu je, baik tayah pakai tudung... =='
Entah la... Hope sape2 yang bace ni bole la kongsi2 kan pengetahuan ni to others, yela, mungkin diorang tataw atau tade sape yang berani menegur... Setakat ini saja lah tulisan aku... Wait for another surprise okay!!!! XD

No comments:

Post a Comment